Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Gepetto Lelystad. Meer weten? Ontdek meer
Patricia
23 jun 2026 om 20:02
pizza's waren erg hard, alsof ze vergeten waren. Ook was het erg smakeloos. Vind ik jammer ben ik niet gewend van Gepetto
René
23 jun 2026 om 17:31
top zelfs tel bedankt was gewoon top
Pieter
21 jun 2026 om 21:55
Heerlijke pasta!
q
17 jun 2026 om 16:52
Top shoarma, beetje gerullt wat een heerlijke beleving is. De knoflooksaus is ook echt saus en geen boter waardoor die makkelijk te doseren is. De pizza was perfect gebakken, tip: mag meer smaak in de deeg of tomatensaus.
Mireille
7 jun 2026 om 5:21
Smaak erg flauw. Jammer want de pizza bodem is prima en toppings rijkelijk gevuld.
Merlinde
2 jun 2026 om 22:15
Prima pizza
Rose
26 mei 2026 om 16:27
Ontzettend flauwe pizza. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Heel flauwe smaak en de knoflooksaus ook. Ik ga het weggooien. Weggegooid geld. Dit is niet oke.